Dennis Janssen

dennisj2109.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over mij

Geboren en getogen in 1969 in Amsterdam. Getrouwd met Ans en vader van Daan (2002) en Jeroen (2004). Werkzaam als programma manager binnen het IT bedrijf van Rabobank Nederland. Heb een zwak voor de Verenigde Staten en Canada en probeer daar ook ieder jaar wel een keer heen te gaan. Liefhebber van Amerikaanse sporten zoals honkbal, American football en ijshockey. Hardloper met als doel de halve marathon van Amsterdam en heel misschien ooit de marathon van New York.

Over mijn reis

In 2016 gaan we in augustus met de familie (Ans, Daan, Jeroen en ikzelf) naar Noorwegen.Heen via Kiel en Zweden, terug via Oslo en Denemarken. Drie weken lang in misschien wel het mooiste land (en duurste :-)) land ter wereld. We gaan er van genieten!!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, India, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.